Bureaus die in de Fonk150 staan zijn onder andere beoordeeld op creativiteit, effectiviteit en hoe goed ze het doen voor hun opdrachtgevers als business accelerator.
De resultaten over de dertien onderwerpen leiden tot een berekend gemiddelde per bureau. Dit zijn de dertien onderwerpen op de lat waartegen marketeers en brandowners hun bureau afzetten:
- Snelheid van werken
- Relatiebeheer
- Prijs-Prestatie
- Inzet & Service
- Administratieve afhandeling
- Nauwkeurigheid
- Omgaan met briefings
- Functioneren als sparringpartner
- Pro-activiteit
- Creativiteit
- Effectiviteit
- Functioneren als Business Accelerator
- Tevredenheid in het algemeen
In het onderzoek kwamen voornamelijk terug dan men het waardeert als er een goede relatie met het bureau is, met genoeg vertrouwen en betrouwbaarheid als zakenpartner.
Het nakomen van gemaakte afspraken is hier een belangrijke factor voor.
De selectiecriteria worden opgevolgd door flexibiliteit, transparantie, een persoonlijke klik en het hebben van de juiste kennis.
We zijn erg trots met de waardering en alle tevreden klanten waar we mee samen hebben mogen werken.