Het strategische partnership tussen SenS Online Solutions en Almere City FC is er al jaren op gericht om de club online te laten groeien. Dit seizoen wordt hier een volgende stap in genomen met een ‘E-Dream Team’ aan pro-actieve SenS-experts. Zowel op kantoor als op afstand begeleiden en ondersteunen zij de club op het gebied van social media, zoekmachinemarketing en website ontwikkeling. Ook gaat het ‘E-Dream Team’ zich bezighouden met de conversie van de ticket- en fanshop. Zij werken hierbij nauw samen met de marketingafdeling van Almere City FC.
Robin Sluijter van SenS Online Solutions: ,,Bij de start van het nieuwe driejarenplan hebben we intensief samengewerkt en geëvalueerd waar op het digitaal nóg beter kan. Wij hebben hierbij een modus gevonden die goed is voor zowel Almere City FC als voor SenS Online Solutions, waarbij onze medewerkers letterlijk het voetbalbedrijf binnenstappen om meer grip te krijgen op de vaak grillige sportwereld.”
Marcel Sluijter van SenS Online Solutions voegt daar aan toe: ,,Afgelopen jaar was het de derde keer op rij dat we op het shirt stonden. In dit jaar is de samenwerking met Almere City FC nog verder versterkt en hebben we een sterk fundament gelegd voor de komende jaren. Gedurende deze samenwerking zijn we als bedrijf verder doorgegroeid. Een logische stap was om de samenwerking nog intensiever te maken dan dat hij al was en te gaan voor een 4e keer op het shirt”
Algemeen directeur John Bes van Almere City FC is blij dat de jarenlange samenwerking verder wordt uitgebreid: ,,Er staat nu een constructie waarbij SenS Online Solutions nu daadwerkelijk samen met onze contentafdeling grote invloed heeft op onze online uitstraling. En dat is goed, want wij hebben veel vertrouwen in de kwaliteiten van dit echte Almeerse familiebedrijf. In het verleden hebben we samen al veel successen kunnen vieren. Ook nu weer verwachten met hen de volgende stap op digitaal gebied te maken.”