Waarin onderscheidt jullie bureau zich volgens jou het meest?
Dat zit bij ons het meest in een service- en resultaatgerichte en persoonlijke aanpak, waarbij we de investeringen van onze klanten behandelen alsof het onze eigen investering is. Met deze mindset proberen we het maximale rendement behalen, iedere dag weer. Daarnaast hebben we onze organisatie heel flexibel en schaalbaar ingezet, waardoor we niet alleen een extreem snelle service kunnen bieden, maar zorgen we er met een goede prijs/kwaliteitsverhouding voor dat we zowel voor de lokale startup als voor multinationals aan het werk zijn. Natuurlijk kunnen we opschalen qua tarieven, maar het bedienen van een brede scope vinden wij veel belangrijker, omdat wij ook met heel weinig gestart zijn.
Over welke vaardigheden moet een opdrachtgever beschikken om er bij jullie het maximale uit te halen?
Communicatie is hierin key. Wij merken dat we het meeste resultaat uit online campagnes of websites halen als de klanten vooraf een duidelijke briefing aanleveren met wie zij zijn, waar ze voor staan, wat hen uniek maakt en het belangrijkste wat het einddoel moet zijn van de campagnes. Om de campagnes extra goed in te richten en goed aan te laten sluiten bij de verwachtingen, zorgen we er altijd voor dat we starten met een gezamenlijke kickoff meeting. Maar ook tijdens de campagnes is het belangrijk om te blijven communiceren om de resultaten te maximaliseren. Onze specialisten vertalen zo duidelijk mogelijk de resultaten door naar de klant, zodat deze ons van de nodige input en feedback kan voorzien.
Daarnaast helpt het ook als onze contactpersoon betrokken is bij onze campagnes, waardoor deze met ons mee kan schakelen en ons nog beter voorzien van informatie die om kunnen zetten in creatieve en resultaatgerichte campagnes.
Wat zijn volgens jou dè hete hangijzers van dit moment in marcom? En hoe haken jullie in je werk daarbij aan?
Het verkrijgen van toestemming van de doelgroep om ze persoonlijk te mogen blijven benaderen en de bewustwording van de klanten van het privacybeleid. We merken dat dit bij veel ondernemers nog een ondergeschoven kindje is.
Hoe kijken jullie terug op 2021 terug en wat kunnen we in 2022 van jullie verwachten?
2021 was voor ons als bureau een goed jaar met wederom een FD Gazellen Award en een hogere normering in de FONK100. Ik denk dat deze 2 prijzen laten zien dat we als bureau goed bezig zijn. En ondanks een nieuwe manier van werken, namelijk meer vanuit huis, dat dit niet ten koste is gegaan van onze service en kwaliteit. Dat is iets waar we zeer trots op zijn. Voor 2022 mogen onze klanten nog meer verwachten, met onze topsportmentaliteit proberen we het elke dag net een stukje beter te doen.