Noodoplossing voor Horecaondernemers met bestelsite

Afgelopen zondag kwam het vreselijke bericht van de overheid dat alle restaurants in Nederland hun deuren binnen een half uur moesten sluiten. Zodoende zagen al deze ondernemers hun omzet in een klap wegvliegen. Wij van SenS Online Solutions denken graag proactief mee met de ondernemers en hebben de volgende dag gelijk een noodoplossing bedacht: de bestel en afhaalwebsite in 1. Omdat we weten dat snelheid erg belangrijk is in deze situatie, hebben we ons team ingericht binnen 4 uur een website live te krijgen.En omdat de restauranthouders al zo hard geraakt worden, bieden we deze oplossing aan voor slechts € 425,-. Normaal gesproken € 1.250,-.

Wat houdt deze website in?

1. Een duidelijke homepagina welke in 1 zin duidelijk maakt wat de website inhoudt en assortiment toont
2. Menu van het restaurant (of een aangepast afhaalmenu).
3. Mogelijkheid om online, per telefoon of email te bestellen. Zelfs koppeling met iDeal mogelijk.
4. Over ons pagina, een stukje over het restaurant en de openings- en afhaaltijden
5. Contactpagina + integratie met Google Maps

Dit alles voor slechts € 425,- en binnen 4 uur live! Deze aanbieding is geldig zolang de restaurants gesloten moeten blijven.

Niet alleen de horecaondernemers hebben stress, maar ook de consumenten. Het woord “hamsteren” kan u niet ontgaan zijn, Nederlanders zijn massaal naar de supermarkten gegaan om flinke voorraden in te slaan voor een eventuele lockdown. Deze koopwoede heeft er voor gezorgd dat de schappen van de supermarkten er leeg bij liggen. Mensen welke overdag gewoon aan het werk zijn hebben ’s avonds weinig keuze meer qua eten. Vandaar dat de afhaal en bezorgsite er ook is voor de consumenten. Via de website kunnen ze eenvoudig online eten bestellen.

Succesvolle cases tot nu toe:

De Patat Generatie

The Creperie Group, cateringbedrijf voor bedrijven en evenementen, uit Bunschoten-Spakenburg kreeg net als de rest van Nederland zondag het vervelende nieuws te horen. Patrick Dreijer, CEO van The Creperie Group, zag vele afspraken gecanceld worden en is ook op zoek gegaan naar een creatieve oplossing tijdens deze periode om de grote voorraad kwijt te raken. Zodoende ontstond De Patat Generatie. Een oplossing waarbij hij een bezorgservice biedt om de bewoners in de regio Bunschoten-Spakenburg te laten profiteren van zijn uitgebreide menu tegen zeer scherpe prijzen.
www.depatatgeneratie.nl

De GreekDrive

Pallas Athene, een Grieks restaurant, uit Almere is een van de horeca ondernemers die afgelopen zondag mensen uit zijn restaurant heeft moeten sturen. Om de boel toch nog te laten draaien heeft hij de GreekDrive bedacht, oftewel een concept waarbij het gehele menu kan worden afgehaald of worden bezorgd in Almere. Zo kunnen zijn fans toch nog profiteren van de verse gerechten, en biedt dit een mogelijkheid om zijn onderneming in leven te houden.
www.greekdrive.nl

De Vleesgroothandel

Niet alleen restauranthouders worden hard getroffen, maar ook de leveranciers van restaurants. Zo ook Schoonderwoerd Vlees uit De Bilt. Een partij gespecialiseerd in kwaliteitsvlees voor o.a. de horeca, waarbij nooit rechtstreeks aan de consument werd geleverd. Voor Schoonderwoerd hebben wij devleesgroothandel.com bedacht en gebouwd, zodat mensen uit de regio online vlees kunnen bestellen. Tevens bieden ze hiermee ook de consumenten de kans om eenmalig tegen zeer gereduceerde tarieven te profiteren van topkwaliteit vlees.
www.vleesgroothandel.com

LinkedIn
Instagram

Bel/mail ons!

Wij zijn (bijna) altijd bereikbaar! Via de telefoon op werkdagen van 09.00 t/m 18.00 en via de mail 24/7.

Contact opnemen

Menu