fbpx

Content marketing centraal in 2014

In de praktijk blijkt dat content marketing voor meer interactie en klantloyaliteit zorgt. Dit blijkt wel uit de geavanceerde meetinstrumenten die wij inmiddels tot onze beschikking hebben. Bedrijven die zich goed profileren met betrekking tot het schrijven van content doen het dan over het algemeen ook beter dan bedrijven die zich er niet mee bezig houden. Content specialist Steve Rubel geeft regelmatig aan om een ‘message mindset’ te ruilen voor een ‘content mindset’.

Meer doen dan enkel informeren

Dit betekent dat je als bedrijf meer moet doen dan slechts informeren via de site over de producten of diensten. Zorg ervoor dat er regelmatig contact is met je potentiële doelgroep en dat er een duidelijke content planning is. Ook is het belangrijk dat de juiste mensen met de juiste vaardigheden de content laat leveren.

Content specialisten

Wat volgend jaar een trend wordt is dat mediabureaus intern content-teams zullen aanstellen. Het kan ook zijn dat grote bedrijven kleinere, gespecialiseerde bureaus overnemen. De markt voor de content marketeers zal dus gaan aantrekken.

Bedrijven die opzoek gaan naar dé content specialisten van dit moment zoeken naar content schrijvers die:

  • Content geloofwaardig maken
  • Zorgen dat content wat met de bezoeker doet
  • Zorgen dat geschreven content aantrekt om gedeeld te worden

Ben jij content specialist met speciale eigenschappen? Dan is de kans groot dat jij dit jaar goed terecht komt!

Is jouw bedrijf nog niet bezig met content maar wel benieuwd naar wat het kan betekenen? Wij hebben ervaren content marketeers in ons team die je graag verder helpen, neem contact op via: 036 – 30 300 61 of mail naar info@sensmarketing.nl.

Bel/mail ons!

Wij zijn (bijna) altijd bereikbaar! Via de telefoon op werkdagen van 09.00 t/m 18.00 en via de mail 24/7.

Contact opnemen